onsdag 4. februar 2015

Gavepose

I mitt andre forsøk som DT for Barnemix.no fikk jeg velge fritt i de nydelige motivene fra Stichy Bear. Jeg valgte dette motivet, Garden Me fra BBKakes. Jeg printet ut motivet på Perfect Coloring Paper. Har så fargelagt motivet med Copic Sketch Markers, jeg bruker lang tid på å fargelegge, da jeg syntes dette er det viktigste med hele utfordringen.
 Her er motivet ferdig fargelagt og klippet ut.

Fant frem det andre materielle jeg hadde bestemt meg for å bruke. Kuttet dette til og gjorde alt klart for montering. Har svertet alle kantene med Distress ink. - Vintage photo.

Her er gavepose ferdig montert.

Jeg laget en vårlig gavepose til å ha en liten gave i. F.eks. noen frøposer til en god venn.

Fargene jeg har brukt er:
Pels: E30, 31, 34 og E79 nese
Bukse/sko/hatt: E13, 97, 35
Bluse/briller/perler: Y21, 23, 26
Kanne/spade: W1, 3, 5 + skaft E13, 97, 35
Øyer: B91, 93, 95
Blomster: B91, 93, 95 + Y21, 23, 26
Mønsterark: Panda Bear design – Almost spring
Puncher: Martha Stewart – Vintage Doily – punch around the page
Dies: Spelbinder nestabilities – Splendid Circles og Doilys kuttet ut på min Silhouette Portrait
Pynt: Blonder og et passende stempel

Kos dere med å lage noe fint med den koselige hobbyen vår.
 Gro H

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar